02 August 2009

Koleksi studio BlackOrange

Hai...................lama dah aku tak update blog nie................bz skit la untuk awal2 semester nie......biasa la kan naik sem baru sure bz jerk.........lagi plak aku dah pun tahun akhir.......lama dah aku shoot pic wedding angah nie kat studio tapi baru nie berkesempatan nak masukkan dalam blog aku nie.................apa pun sorry la angah k................time shoot studio kali nie aku ngan angah bertungkus lumus setup semua skali..........walaupun angah yang punya pic, tapi dia tetap bantu aku......syabas la angah.............k la, enjoy for this pic................Jumpa dalam post berikutnya.....chow chin chow.................

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
apis n wife6
Photobucket
Photobucket

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :