21 August 2009

Jelajah Era, Batu Pahat..............

Hai kawan2..................aku just nak display beberapa gambar yang aku shoot di jelajah era, Batu Pahat baru2 nie...............kalau tak silap 8 ogos tarikhnya.......aku tak sempat nak tunggu lame masa konsert tue...........So, di awal2 konsert jerk aku ade..............tak banyak artis yang sempat aku nak shoot................lagi pun aku alone jerk time tue.............bosan lak nak nunggu sampai habis konsert...........aku shoot jerk ape yang patut sekadar melepaskan gian nak ngeshot........so, nie jerk la pic yang dapat aku display pada korang.........ape pun thanx to rela/guard yang bagi aku masuk ruang para media walaupun aku terlepas ambik pas tuk shoot petang tue..............
je1
je2
je3
je4
je5

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :