10 July 2009

Lang-kah-wie.....

Aku dah pun selesai menuntut ilmu ngan c angah..............best gila rupanya bila kita mula tau sesuatu yang baru nie............dah lama aku ngidam tuk main studio.......now aku dah de serba sedikit ilmu studio di dada.....he3.....Tapi after aku selesai nuntut ilmu ngan c angah, aku terus packing kain baju aku........bukan lari dari rumah atau majuk ngan c angah...........tapi aku kena mulakan kerja baru aku d lang-kah-wie (Langkawi)..........malas rasenya nak ke Langkawi nie, tapi atas dasar tanggungjawab aku g la gak......nie merupakan second time aku d Langkawi nie.................tapi tak sia2 aku kesana.......best gila la...........member2 kat sana pun ok2 semuanya.........kat Langkawi nie, kira aku bekerja sambil bercuti la............dah la sponsor semuanye...........he3...........banyak gak pic2 yang aku shoot kat sana..........tapi kat bawah nie aku masukkan beberapa gambar jerk la buat tontonan umum....k enjoy 4 this pic..................

Photobucket
Time nie aku kat jeti Langkawi..........saje berposing kat tiang nie...........he3
Photobucket
Time nie lak aku duk shoot kat geopark line2 Tasik Dayang Bunting...........nasib tak jatuh time sbk ngeshoot.....
Photobucket
Nie aku ngeshoot gambar bebudak yang satu bot ngan aku...............aku bukan kenal pun diorang kecuali c telor member aku tue jerk....he3
Photobucket
Asal lak member aku dhiya n telor nie temenung?????????masing2 ingat kat awek kot........mentang2 la dah berminggu tak jumpa............keh3
Photobucket
Nie gambar view kat geopark...........lokasi nie banyak kapal2 layar port............
Photobucket
Nie pemandangan sisi Istana Anak Bukit Alor Setar........saje shoot coz istana nie memang cantik.........
Photobucket
Nie lak pic patung buddha kembar 4.........cube la korang cari lokasi patung2 nie kat Malaysia.......sure tak jumpa punya la............he3
Photobucket
Nie tak lain tak bukan pic aku la kapten Are-Jipt...........saje berangan nak kemudi feri nie..he3
Photobucket
Nie pun aku gak................tapi sape kat sebelah tue jgn ditanya yerk...............teka la sape ekh dia ngan aku......
Photobucket
Dhiya n the geng...............lokasi nie kat cable car Langkawi............
Photobucket
Nie ape kejadahnya la member aku nie pancut merata2 nie...isk3...............

So, tue sebahagian dari pic yang sempat aku edit untuk tontonan korang.....................Tapi pas aku balik dari Langkawi nie.........aku sambung kerja ngan c angah tuk shoot skalie lagi d studio...........banyak sebenarnya agenda hidup aku nie...............tapi ape2 pun aku tetap puas ngan kerja2 aku nie...........ok la chow chin chow.....jumpa dalam post seterusnya.............wassalam.........

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :