21 August 2009

Alumni UTHM, Johor.................

Lame gak aku mendiam diri...............cam biasa tak banyak job yang ade.............malah bz ngan benda2 lain lagi..............untuk post kali nie aku cuma masukkan pic bagi satu funtion di kampus aku.........Seminar n Mesyuarat Agung Alumni UTHM, Johor. Semua yang hadir majlis nie kebanyakannya member2 aku gak..........yang bestnya aku dapat jumpa seseorang yang boleh mengingatkan aku pada kenangan2 indah masa aku diploma dulu..........tapi cerita lame malas aku nak pk2 sangat.........shoot dalam majlis nie aku bawa sorang shooter girl yang baru berjinak2 dalam bidang nie......name minah cute nie ina........so aku de gak masukkan gambar dia supaya korang kenal sape dia nie.......k la, banyak bebel pun tak gune.....so enjoy for this pic k............
Photobucket
alumni1
alumni2
alumni3
alumni4
alumni5

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :