24 September 2009

Majlis Berbuka Puasa Ecovest.........

Salam tuk semua............dan mungkin agak terlewat aku upload new post n pic nie.........Sebenarnya pic yang aku display nie adalah majlis berbuka puase yang dianjurkan oleh syarikat Ecovest construction........majlis berbuka puase nie berlangsung pada malam ramadhan yang ke-27. ape pun aku ucapkan thanx to Mr.Azlan yang invite aku berbuka n shoot dalam majlis nie.............Mr. Azlan nie merupakan safety engineer kat Ecovest..........masa majlis nie aku dapat la jumpa member2 aku yang len cam cikgu bob, zubir, wan n ramai lagi la.........pe pun aku enjoy malam tue...... :)
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
hah nie la dia gaye orang kepuasan dapat merokok setelah sehari menahan nafsu tak menyedut asap rokok........ nasihat aku pada korang " katakan tak nak pada rokok"........baik sedut siput sedut masak lemak dari sedut asap rokok.............

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :