07 July 2009

Studio Setup

Dah balik bercuti nie aku bz la semula......Kali nie aku duk test main studio set........kira baru nak blaja2 setting la nie........naik satu level lagi la aku..........he3..........cam biasa la sifu aku tak lain tak bukan c angah............dia jerk la yang sanggup nak ngajar aku part2 camni............Bukan seperti yang disangka, agak susah gak nak setup studio light nie...........tapi biasa la, name pun blaja kan.....mula2 tension gak tapi bila dah dapat setting, senyum lebar jerk la aku....he3.........tapi ape2 pun, kira nie pengalaman terbaru aku........thanx la to angah yang banyak ngajar aku.....tanpa dia aku still kat level yang sama jerk kot..........now aku kurang2 nya dapat gak improve kan skill dalam photography........kat bawah nie, aku de masukkan skit gambar2 yang aku dah shoot time sesi studio kali nie...........hope u all enjoy ngan this pic.....skalie lagi aku nak ucapkan thanx to angah.......

studio setup
setting lighting
Julie model majalah muslimah1
julie model muslimah2
angah sifu aku

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :