06 July 2009

www.akmaladanan.com

Menceburi bidang photography nie sebenarnya banyak benda yang dapat aku pelajari......Bukan tue jerk..........Malah dapat menambahkan kenalan2........Ramai dah aku kenal photographer2 yang boleh dijadikan rujukan...........Antaranya hit man, angah, akmal, rashid kasturi n banyak lagi la.....So blog2 diorang la yang aku slalu jengok2 n jadikan rujukan........Diorang nie semua ok2 belaka....kat bawah nie aku de masukkan pic Akmal adnan yang maner aku slalu mengikuti perkembangan blog dia....yang bestnya pasal kitaorg nie sebenarnya berlaku masa first time aku jumpa dia....sebelum nie aku cuma kenal dia pada nama n pic dia dalam blog.....blog dia pun Rashid kasturi yang bagi tau address......Masa aku shoot wedding pic angah kat Tasik Sri Medan.....aku cam kenal jerk sorang mamat yang sama gak cam aku yg gah shoot wedding pic.....So secara kebetulan la kiranya aku jumpa c akmal nie....ade lagi kebetulan yang lain tapi malas nak cite pepanjang....he3.........apa pun sebenarnya aku cume nak kenalkan dia pada korang2 yang baca post aku nie.....korang leh la gak jengok2 blog dia nanti......pic yang Akmal nie shoot kira ade style la..........korang tengok la sendiri k.........he3

akmal blog

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :