02 March 2010

Studio Shoot....................

Hampir 4 jam aku memetik suttle.........lenguh gak jari jemari aku..........ape pun task perlu siap secepat mungkin........makin lama aku n the geng kat sni makin banyak costing yang perlu dikeluarkan........maklum la studio nie studio sewa........ape pun masa yang berlalu memang cepat dan sentiasa mencemburui kitaorang...........Dalam sesi studio kali nie aku bersama 3 lagi rakan seperjuangan, bertungkus lumus menyiapkan assigment nie............rakan aku tak lain tak bukan Abg Rashid (Main shooter), Zaidi n Kak Alyza........Pengantin pun dah penat dah aku tengok time nie...Kalau tak silap 4 persalinan gak pengatin bertukar2 baju....ape pun syabas n tahniah la buat pengantin (Fazdli & Diana) kerana sabar ngan kerenah kami photographer2 nie.........Buat pengetahuan korang Kak Alyza merupakan shooter yang baru aku kenal melalui Abg Rashid.....Jangan pandang sebelah mata k ngan Kak Alyza.......tengok dulu hasil kerja dia........sure korang tergamam....Marvelous tau pic2 dia nie........K korang leh layari blog dia nie yerk...........http://www.lensalyza.blogspot.com.....Ape pun hasil kami berempat mungkin sama tapi berbeza seninya......Hopefully korang enjoy la ngan hasil seni dari jari jemari aku k.......
1
2
3
4
5
6
7
8
8


No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :