22 February 2010

Uthm Drift

Baru aku teringatkan berkenaan pic2 yang baru aku masukkan nie.............tak sedar plak aku yang gambar nie wujud dalam koleksi aku walaupun fuction nie baru jerk berlalu............itu pun aku perasan disebabkan teguran member2 yang sibuk nak tgk gambar2 nie..........Gambar2 nie aku sempat shoot dalam kesibukan tugas yang aku perlu buat pada masa function nie berlangsung..........UTHM Drift nie, di bawah anjuran aku dan member2 seperjuang d Universiti Tun Hussien Onn Malaysia(UTHM), Johor. Mungkin nie ada la program terakhir aku bersama UTHM................UTHM Drift nie telah berlangsung selama 3 hari bermula dari 29 hingga 31 januari yang lepas...........Function berlangsung disekitar komplek membeli belah Batu Pahat Mall, Johor........Masa nie, aku sempat jugak jadi judger.........Meriah gila masa nie dan aku sendiri cam tak caya yang aku n the geng berjaya laksanakan program nie ngan cemerlangnya walaupun pada awalnya berlaku sedikit masalah.................Ape pun aku ucapkan terima kasih tuk semua krew2 yang terlibat.................Kejayaan program nie adalah disebabkan 1 faktor jerk...........nak tau ape dia??????????ape yang penting?????????? kerja...........sama.............tue la jawapannya............so, enjoy for this pic....................
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :