18 February 2010

Koleksi Perkahwinan 9

Wedding assigment aku kali nie, sememangnya cukup mencabar...........perjalanan yang mencabar serta situasi majlisnya juga agak mencabar...................Walaupun agak mencabar task kali nie, aku tetap enjoy...........dalam assigment kali nie, aku ngeshoot bersama dua lagi rakan aku iaitu Zaidi n Abg Rashid..........Namun Abg rashid ketika nie menjalankan task sebagai video man....Bersama mereka nie, aku cukup happy n enjoy melaksanakan task dengan sempurna..............Lokasi majlis terletak di negeri tok gajah............tau tak maner???????negeri Pahang la kengkawan oit.............nak lebih spesifik, aku shoot disekitar Endau Rompin......Buat pengantin maap la yerk lambat upload gambar2 nie..........Hope pengantin kita, Fauzi n Ayu bahagia hingga keakhir hayat mereka...........jangan tunggu lama2 yerk tuk timang cahaya mata.....he3.........Buat u all yang lain, aku harap korang enjoy ngan hasil kerja aku kali nie............Ok la.......enjoy 4 this pic k........... :-)

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket
Photobucket


No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :