16 December 2009

Koleksi Perkahwinan 6

Rengit........................sebut betul2 k................bukan rempit tapi Rengit..............Rengit merupakan salah satu pekan yang terletak di negeri Johor Darul T'zim.............tempat yang agak unit..........kat kawasan nie, terdapat berpuluh2 kedai barangan terpakai..........Dari pakaian(Bundle) hingga la ke barangan elektrik n perabot2.................tapi aku kesini bukan la untuk membeli barang2 tersebut......ape yang aku buat kat sini, tak lain tak bukan hanya menjalankan tugas sbg photographer.................he3.................pic kat bawah nie aku shoot bersama 2 rakan aku iaitu rashid kasturi n ejad skyliberty.................Majlis pernikahan nie berlangsung di Masjid Jamek Rengit........So, enjoy for this pic k......................

rengit 1
rengit 2
rengit 3
rengit 4
rengit 5
rengit 6
rengit 7

Untuk pengetahuan u all..............rashid kasturi telah bertukar blog kepada blog yang baru iaitu http://rashidphoto.blogspot.com/ dan ejad skyliberty merupakan rakan seperjuangan baru aku , dalam bidang photography nie.......so nie address bagi blog ejad skyliberty....................... http://ejadskyliberty.blogspot.com/..................sekiranya u all berkesempatan sila la menjengguk blog2 mereka nie yerk..................chow.......chin...........chow.............wasalam..................

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :