16 December 2009

Koleksi Perkahwinan 5

DATE: OCT 24th & 25th, 2009
EVENT: WEDDING FUNCTION

VENUE: MERU, KLANG SELANGOR
SHOOTER:
BlackOrange

Wedding pic nie aku shoot kat line Meru, Klang........................lama dah pun aku shoot kat sana.......tapi aku simpan tuk display kat u all.............kat wedding nie aku terasa pelik skit coz kejutan budaya...........he3..............yang peliknya bagi aku coz majlis bermula malam, selepas nikah.............jemputan yang hadir pada malam sebelum majlis sanding esok harinya dihadiri lebih seribu orang...........tue yang aku pelik tue...................maksud aku..........ade dua kali majlis bagi satu wedding.......malam plak tue...tapi line nie, line kampung jawa.........mungkin dah itu budaya orang jawa kat sana kan.....outdoor shoot aku buat kat taman rekreasi @ Central Park...................aku enjoy gila shoot kat wedding nie.........ape pun aku ucapkan terima kasih pada Bum & Daya atas kerjasama n sudi pilih aku sebagai photographer............Semoga bahagia hingga ke anak cucu............

daya n bum 1
daya n bum 2
daya n bum 3
daya n bum 4
daya n bum 5
daya n bum 6
daya n bum 7
daya n bum 8
daya n bum 9
daya n bum 10
daya n bum 11
daya n bum 12
daya n bum 13

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :