15 December 2009

Koleksi Perkahwinan 4

Hai................salam dari aku...............lame dah aku tak display koleksi wedding yang pernah aku shoot...........So, setelah hampir 3 bulan aku menyepi, kini aku kembali semula untuk display koleksi wedding yang pernah aku shoot..................Pic nie merupakan pic wedding cousin aku c Julie......................Time wedding julie nie, aku n angah la yang jadi photographernya................dalam sesi photography nie aku just shoot pic time majlis n sesi indoor aje...........Tuk sesi outdoor plak c angah yang bertindak sbg photographer.....kalau de pun, aku just ambek skit2 jerk...........he3............Ok la, hopefully u all enjoy ngan koleksi aku kali nie.............

julie 1
julie 2
julie 3
julie 4
julie 5
julie 6
julie 7
julie 8
julie 9

ok................sebelum terlupe aku ade info skit nak bagi tau pasal c angah nie............blog angah dah pun berubah ke blog yang baru............So, nie la address blog baru c angah k.............http://hafizhassan79.wordpress.com/..................

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :