24 September 2009

Salam Aidifitri.............

Asalamualaikum tuk semua...........dah 5 hari dah pun kita beraya tuk tahun nie...........baru nie aku berkesempatan mengupdate blog aku.........So sambil2 aku duk tunggu tetamu yang nak datang umah mak aku, aku ambil sedikit masa tuk ngedit beberapa gambar dan terus aku pindahkan ke photobucket..........tak sangka plak kat umah mak aku nie dah de internet......balik2 nak beraya hari tue baru aku tau............takla susah2 lagi aku g coffee house cari line...he3........Mungkin agak lewat aku nak wish pada korang, tapi walau apa pun aku tetap nak ucapkan kat semua family aku, member2, staf2 UTHM, photographer2, client2 n semua pengunjung2 blog aku "SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI DAN MAAF ZAHIR DAN BATIN "..........Tuk korang semua, aku takde simpan ape2 yang leh menjadi dosa korang pada aku..........korang semua takde dosa ngan aku..........Cuma aku harap korang pun leh maafkan aku sekiranya aku termakan, terminum, terambil, terkata,terkeji,terhina n ter2 yang lain lagi la............sebut ter tue bermakna yang tak sengaja......so yang sengaja pun aku mintak korang ampun kan....kalau de la yerk..........Pesanan aku, aku harap yang drive balik kampung tue berhati2 dijalan raya..........ingat orang tersayang..........tapi yang bercinta, jangan plak ingat orang tersayang sampai bleh gila bayang...........tue bahaya tuk kesihatan bila memandu.......he3.....
front raya09
raya09 2
raya09 1
raya09 3

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :