22 May 2009

A. Samad Said

Assalamualaikum semua.....................
Bertemu lagi dlm post terbaru aku.....Firts aku nak ucap kat My mom "selamat Hari Ibu" n pada semua guru terutama yang pernah ngajar aku satu ketika dlu aku ucapkan "Selamat Hari Guru".....mungkin terlewat tapi aku tetap nak ucapkan pada mereka2 sebab diorang la aku jadi manusia........ he3........

Ape pun kat post nie aku dah insert satu gambar terbaru yang aku shoot......Pic nie aku shoot masa aku berhenti kat satu majlis umum.........sebenarnya masa tue aku on the way balik kampung n baru aku tahu ade majlis nie.........So aku singgah la try shoot kat situ...........

Photobucket

Hah...............kenal tak???????Nie la sasterawan negara kita A. Samad Said........Masa nie aku tak sempat shoot masa beliau gah baca satu sajak.........gah setting camera, beliau pun dah habis mendiklamasikan sajak tue...........Pendek n ringkas jerk pun dia baca sajak tue, tak sampai 5 minit pun. Tapi takpe yang penting aku dapat shoot gambar beliau........Aku bangga gak dapat jumpa n shoot gambar dia nie.........ok jumpa lagi dalam post lain nanti.........bubbye.....

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :