06 May 2009

First day launching

Asalamualaikum semua member2 yang sudi menjengah blog aku. Hari nie merupakan first day launching bagi blog aku..........hope fully semua berpuashati ngan blog nie.........special thanx to brother rashid kasturi yang banyak membantu. Buat pengetahuan semua aku merupakan group photographer dari Batu Pahat Johor. Amat dialu-alukan semua photographer2 dari seluruh pelusuk untuk bekerjasama dalam ape jua aspek terutamanya dalam bidang photography.

aku arejipt

Bidang photography amat sebati dengan jiwa aku dan aku merupakan canonian freelance photographer.....banyak majlis2 atau function2 yang aku dah join untuk sesi photography......selain itu aku juga merupakan part time designer dan banyak terlibat dengan bidang printing........

Photobucket

Canon Team

Sticker TM Aku

So kepada semua yang inginkan bantuan dalam kepakaran n skill yang aku ade nie, bleh la contact aku kat number seperti yang tertera diatas k..........wasalam.

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :