29 May 2009

Dato' Seri Anwar Ibrahim

Hai......................jumpa lagi kita dalam post terbaru aku....kali nie mungkin ade pelik skit pic yang aku shoot nie..........tapi jangan buat andaian yang bukan2 k tntg aku bila korang tgk gambar nie......sebenarnya aku dapat call dari member yang nak mintak aku shoot ceramah politik nie...........so aku terima jerk la tawaran nie.........tapi aku tak layan sgt politik2...........firts time nie aku shoot ahli politik...............tapi ok gak la..............kurang2 pun aku dapat satu peluang n pengalaman baru.............kecoh gak suasana bila aku shoot kat majlis nie.................yerk la tgk plak sape yang datang kan............Dato' Seri Anwar Ibrahim tue..............sampaikan aku gah shoot terhalang skit muka Dato' Seri Anwar tue, ada penyokong fanatik yang marah...........he3...........dasyat gak la suasana kat stu..........k jumpa lagi nanti...............enjoy for this pic..........

poster anwar
anwar1
anwar3
anwar2

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :