14 April 2010

Koleksi Perkahwinan 10

salam buat semua.................kembali aku ngan koleksi2 pic perkahwinan.............he3 lama aku tak update pic2 pengantin yang nah aku shoot sebelum nie..............buat pengetahuan semua dari sebulan yang lepas aku berehat seketika dalam arena photographer nie...........sebab ape, jgn di tanya yerk.......................pepaham sendri la nape.........he3.............emm.............koleksi kali nie aku pertontonkan hasil dari shooting kat kawasan Rengit.........kalau tak silap rumah mempelai nie kat jalan/lorong masjid. Majlis agak meriah dan suasana semua berjalan ngan lancar ketika tue..........buat azmi n liza thanx coz pilih aku sebagai shooter tuk majlis korang...........Sesi outdoor bersama pengantin, aku pilih d sekitar kawasan pantai punggor.........agak menarik gak la pantai nie........kebetulan petangkan.............sepoi-sepoi bahasa angin time tue.............aku pun happy ngan shooting kali nie..............cuma masa tue aku shoot sensorang jerk la..............kalau abg rashid ke, zaidi ke ade bersama aku time shoot...............sure lagi best.....he3........ape pun aku harap korang enjoy ngan koleksi kali nie............... : )
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :