27 December 2011

Asalamualaikum semua...........

Lama aku hilang punca....bertahun sudah aku tinggalkan dunia photography.....seolah-olah aku giveup dengan dunia seni nie......apa yang berlaku ???????????aku cuma mendiamkan diri jerk.....aku tak la tinggalkan dunia seni nie terus.....masih bernyawa cuma kurang aktif jerk.......banyak perubahan dalam dunia aku......dengan kerja dan tempat baru, aku menapak tuk stabilkan diri kat sini..............tapi tak la busy mane pun......cuma aku ambil fill tuk cari tapak baru..................ramai yang tanya kenapa lama aku tak update blog nie......aku cuma kata yang aku lupa dah password tuk mengupdate blog aku......ha3.....Kini Aku Kembali...untuk penghujung tahun ini aku kembali update blog nie...........dan seterusnya aku akan post tuk tahun hadapan.................bape hari jer lagi nak masuk tahun barukan ..... so, aku ucapkan selamat tahun baru 2012 tuk semua.......pastikan azam baru ditanam setelah azam lama ditunaikan............tak guna tanam azam baru selagi azam lama tak tertunai beb............aku macam biasa la......................tak berapa minat tanam azam...........tanam asam aku minat la........he3..............ok la, chow dlu....jumpa tahun depan........tapi sebelum tue aku postkan la juga beberapa gambar outdoor yang telah aku shoot sebelum nie....lama dah pun gambar nie....cuma aku postkan tuk korang nilai.......sesi outdoor nie dibantu oleh otai hafiz n reza....reza?????......sape ekh......nanti aku cerita.........banyak lagi sesi foto shoot yang aku dah ambil sebelum nie...tapi lain kali aku post.............jumpa tahun depan...................wasalam.....

gambar 1

gambar 2

gambar 3

gambar 5

gambar 4

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :