01 January 2010

BeKoK WaterFall

Musim cuti sekolah dah hampir berakhir.................sure ramai parents yang tak ketinggalan tuk bawa family bercuti2 Malaysia........Baru2 nie aku ade joint family angkat aku tuk picnic d' Bekok waterfall....waterfall nie terletak di Labis, Johor.....Lame rasanya aku tak ber picnic cam nie n berseronok camni.............aku tak lepas kan peluang bersama2 sanak saudara family angkat aku berendam kat cni.........bestnya tak terkata la....................puas jugak aku menikmati suasana fresh yang camni.............best giler................he3............so mane yang sempat, aku shoot la jugak kan...........nama pun photographer, asal ade sumber jerk aku shoot la..................so aku dah berseronok2 kat waterfall nie,maka aku harap korang pun seronok la tengok koleksi gambar yang aku paparkan nie............ape pun aku ucapkan selamat kembali ke sekolah tuk mereka2 yang masih student walaupun bebudak u cam aku nie.....................pesanan khas tuk Dhiya n Ina jangan lupa jalan ke UTHM sudah.........

1
7
4
6
3
5
2

No comments:

Post a Comment

Official Black@Orange Shooter Duty :